Nog 1 nachtje slapen... - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van bloklaethem - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen... - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van bloklaethem - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen...

Door: Melissa

08 Mei 2014 | Nederland, Zoetermeer

Wow spannend, het is bijna zover! Nog maar 1 nachtje slapen en dan gaan we eindelijk met zijn vieren Amerika verkennen. We hebben ons zo goed mogelijk voorbereid, zodat we de tijd daar goed kunnen benutten.

We zijn al ingecheckt bij United Airlines, de koffers zijn ingepakt. Nog een paar laatste dingen te doen dus we zijn zover, laat het maar snel ochtend zijn!

Morgen vroeg worden we opgehaald door onze taxichauffeur Nick. Echt geweldig dat hij zo vroeg zijn bedje uit wilt voor ons.

Ons volgend verslag zal vanuit New York komen. Tot snel!

Peter Melissa Joop Tonneke

• 08 Mei 2014 - 20:37

Marian Van Donk:

Fijne vakantie

• 08 Mei 2014 - 21:41

Tineke:

Heelllll veel plezier daar en een goede reis geniet er van allemaal groetjes tineke

• 08 Mei 2014 - 21:48

Johan Schooten:

Leuk dat jullie een reisdagboek bij houden. Ik kijk uit naar jullie verslagen. Goede reis!!!

• 09 Mei 2014 - 11:21

Ben Dat:

Zo, het ie begonnen, fijne vlucht en een prachtige vakantie, wij volgen jullie .

• 09 Mei 2014 - 19:42

Gerda Van Rijsbergen:

Hoi vakantiegangers, was benieuwd of er al wat op de site stond.
    Nee dus , hoop dat jullie een goede vlucht gehad hebben. Wees maar blij dat je in de USA bent want hier is het weer knudde. Regen wind onweer en maar 14 gr, Kijk vanavond laat of anders morgen hoe het met jullie is en of je hotel bevalt. Hoe hoog zitten jullie ook al weer? Fijne dagen in NY en genieten he.