Nog maar 3 weken te gaan... - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van bloklaethem - WaarBenJij.nu Nog maar 3 weken te gaan... - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van bloklaethem - WaarBenJij.nu

Nog maar 3 weken te gaan...

18 April 2014 | Nederland, Zoetermeer

Hallo lieve familie/vrienden,

Nog maar 3 weken te gaan...

Wij gaan weer een reis door onze favoriete vakantieland Amerika maken!
Maar dit keer laten we dit prachtige land zien aan mijn lieve ouders Joop en Tonneke. Wij hebben ze kunnen inspireren door onze verhalen, foto's en films. Dus een goeie reden om er weer naartoe te gaan :-)

Op 9 mei vertrekken we vanuit Schiphol om 9.15 uur met United Airlines.
We vliegen dan rechtstreeks naar New York en komen daar omstreeks 11.15 uur aan. Het is daar 6 uur vroeger. We zullen daar tot 13 mei blijven. Deze dag vliegen we door naar Viva Las Vegas. Hier blijven we tot 16 mei. Dan halen we onze SUV op en gaan we touren. Eerst naar de Grand Canyon, dan Page waar we de Antelope Canyon tour gaan doen, dan Bryce Canyon en Zion Canyon. We sluiten de reis af met nog een extra dagje in Las Vegas omdat we de volgende ochtend weer vroeg vertrekken richting huis... maar daar denken we nu nog niet aan natuurlijk!!

Wat willen we in New York zien:
- Times Square
- Top of the Rock
- 9/11 Memorial
- Bus tour zodat we heel Manhattan kunnen verkennen
- Central Park
- Lekker eten bij Hardrock Café en Bubba Gump
En nog veel meer als we tijd overhouden...

We gaan jullie weer op de hoogte houden!

Nog maar 3 weken...

-X- Melissa

• 18 April 2014 - 17:32

Joop V. Laethem:

Ja kan niet wachten tot het zover is. Nog 3 weken New York here we come.

• 18 April 2014 - 21:19

Tonneke:

Jippie de kriebels gaan al komen

• 18 April 2014 - 21:32

Melissa:

Jaaaaa echt genieten hè de voorpret!!!

• 07 Mei 2014 - 12:53

Gerda:

Zoals je ziet heb ik hem gevonden en onder favorieten opgeslagen. Ga jullie zeker volgen. Nogmaals heel veel plezier jullie 4 daar. xxxx