Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van bloklaethem - WaarBenJij.nu Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van bloklaethem - WaarBenJij.nu

Las Vegas

Door: Melissa

14 Mei 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Dinsdag 13 mei 2014 en woensdag 14 mei 2014 Las Vegas

Onze vlucht naar Las Vegas ging goed, maar wel regelmatig turbulentie. Waarschijnlijk vlogen we over zwaar weer boven midden Amerika. In het vliegtuig konden we ook de Grand Canyon zien, mooi voorproefje al. Aangekomen op het vliegveld ging het allemaal vlot. Geen douane dit keer omdat we natuurlijk al in Amerika zijn, dat scheelt een hoop. We namen een taxi naar het hotel want dat was zo dichtbij.
Toen we ons hotel, New York New York, binnenkwamen stonden we meteen tussen de gokkasten. Trouwens op het vliegveld stonden ze ook al haha. We zijn ingecheckt en hebben heerlijk een upgrade genomen naar een ruimere kamer. Waarom ook niet toch, het is tenslotte Las Vegas! Ons hotel is een miniatuur van New York, zo blijven we daar ook nog een beetje. Het is echt een heel gaaf hotel.
Deze avond hebben we even een klein rondje gemaakt door het hotel en daarna lekker gaan slapen. We hadden er immers al een lange dag op zitten. Het is hier ook weer 3 uur vroeger vergeleken met New York. We hebben nu dus 9 uur tijdsverschil met Nederland.

Vanochtend werden we heerlijk wakker, lekker geslapen in een groot bed. We hebben lekker rustig aan gedaan want na New York konden we dat wel goed gebruiken.
Rond het middaguur zijn we de strip gaan verkennen. We zijn weer naar de M&M winkel geweest, blijft leuk. Hier draaide ze een 3D film dus die hebben we ook gekeken, was grappig. Daarna zijn we naar de Coca Cola winkel gegaan en hebben hier een proeverij All-Around-The-World gedaan. Allerlei cola uit verschillende landen konden we proeven. De 1 was lekker, de ander mierzoet en de ander weer bitter en van zoveel koolzuur…. Je raad het wel… voel je je maag wel flink borrelen…
Zo tijd om weer naar de buiten te gaan waar het heerlijk warm is. 30 Graden! Binnen staan de airco’s vol aan. Lekker afwisselen dus. Daarna zijn we door gelopen naar de Bellagio en hebben kunnen genieten van de mooie watershow, zooooo moooiiii!!!

We zijn weer teruggegaan naar het hotel. Hebben daar nog even een gokje gewaagd, wat gegeten bij de fastfood chinees, voor Amerika bekenden de Panda Express en hebben daarna lekker niks meer gedaan. Even bijtanken…
Morgen weer een nieuwe dag in Vegas. Wij gaan lekker slapen, jullie worden zo wakker.

Tot snel weer…

p.s. helaas heeft de website steeds erg veel moeite met het plaatsen van de foto's. Nu dus weer, ik probeer het (voor ons) morgenochtend.

• 15 Mei 2014 - 09:02

Gerda:

Hoi wereld reizigers.

Wat ik er van zie op FB is het in Vegas prachtig en stralend weer.
    Hier schijnt vandaag ook het zonnetje en blijft het als het goed is de hele dag droog.
    Het filmpje dat gisteren op FB stond van 8baan kon ik niet bekijken, als ik hem startte kreeg ik een zwart scherm. Wouter had ook een filmpje geplaatst en idem dito.
    Nou luitjes jullie liggen nu lekker te pitten maar een heel fijne dag vandaag en tot morgen?

Ton en Gerda

• 15 Mei 2014 - 09:38

Marian Seijffer:

Hallo vakantiegangers!
    Wat geweldig leuk om jullie verslagen te lezen en jullie foto's te zien!
    Ziet er super uit allemaal. Heel veel plezier nog verder gewenst vanuit Het Haagje en we kijken uit naar jullie boeiende reisverslagen!
    Marian

• 15 Mei 2014 - 10:48

Nick En Maartje:

Howdeeee!

Fijn dat jullie het zo lekker hebben daar! Jaloers zijn we niet, maar we denken wel met weemoed terug aan de herkenbare plekken die jullie nu weer bezoeken. Het weer is trouwens wel iets om jaloers op te zijn! :-)

Nou, geniet volop verder!!

Liefs, nick, maartje en de chicks

• 15 Mei 2014 - 11:05

Tineke:

Wat ziet dat er mooi uit, het lijkt net of we er ook een beetje bij zijn .
    geniet ermaar van gr tineke

• 15 Mei 2014 - 19:05

Pat En Kim En Sem:

Wat ziet het er weer gaaf uit op de foto' s,heel veel plezier nog

• 15 Mei 2014 - 19:16

Joop:

Ja het is erg mooi hier veel te zien. Mooie fontein ook op video uiteraard gezet.
    Als je hier loopt dan is het een hele andere wereld dan New York. Ondanks alle mensen veel meer relaxed.