New York deel 2 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van bloklaethem - WaarBenJij.nu New York deel 2 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van bloklaethem - WaarBenJij.nu

New York deel 2

Door: Joop

11 Mei 2014 | Verenigde Staten, New York

Zondag 11 mei,

Vandaag is het Moederdag ook hier in New York wordt dat gevierd. We waren om 07.00 uur wakker.
FF lekker luieren en toen zijn we naar Westway Diner op 8th avenue, we hebben daar uitgebreid ontbeten. Tonneke met pancakes en wij met omelet. Het was erg lekker. Vandaar zijn we met de bus naar Central park gegaan, een erg mooi park waar een hoop te zien is. We hebben een kasteeltje bezocht midden in het park en lekker gewandeld door het park. Toen we aan de andere kant het park uitkwamen was daar de Apple store deze hebben we ook bezocht. Daarna weer met de Metro ri hotel. Daar even gerust en in het hotel gegeten. Daarna weer ri 47th street om daar op de bus te stappen voor de avond tour, was een mooie rit met een gids die de boel leuk aan elkaar praten. Nu zijn we weer in het hotel om te douchen en te slapen. Morgen gaan we naar 9/11 memorial center.

• 12 Mei 2014 - 09:55

Marian Van Donk:

Wat gaaf allemaal heej veel plezier allemaal
    Groetjes leo en marian

• 12 Mei 2014 - 12:39

Dank je wel :-)
    Groetjes van ons

• 13 Mei 2014 - 08:51

Gerda:

Hallo vakantiegangers

Foto's zien er leuk uit en lekker zonder jas aan.
    Hier schijnt op dit moment gelukkig weer even het zonnetje na een regenbuitje van ruim 3 dagen.
    Dus jullie zitten daar fantastisch. Vandaag al door naar Las Vegas of nog een dag NY.
    Geniet nog maar lekker. En tot het volgende verslag.

knuffel Ton en Gerda